Ny blogg, Ny start

shoes | TumblrFrom a Blessing to a Curse, Algemeen album - Hyves.nl
FacebookPink; Domiita♥
 
Tjenare!

Nu har jag äntligen skaffat mig en egen blogg som jag ska blogga på helt själv! Ska fixa en ny header med egna bilder och och fixa det sista innan jag börjar blogg på heltid! Jag är iallafall en gld trettonårig tjej som lever livet i Stockholm med ett leende på läpparna. Jag gillar att både stå bakom och framför kameran. Själv har jag en Canon 550D med olika tillbehör och objektiv till. 
 
I den här bloggen kommer ni att få se massor av bilder och få läsa om mitt liv heltenkelt. Jag har haft massir av andra bloggar med kompisar men beslutade mig att göra en egen och försöka blogga mycket och bra.
 
Ja, nu vet ni lite om mig. Inte så mycket men det kommer flera inlägg om mig så va inte rädda! ;) 
 
Kram Monika! ♥

Kommentarer
Postat av: Jannica

hej! skulle du kunna skriva ett inlägg om all kamerautrustning du har??? skulle vara snällt! :)

2012-08-03 @ 20:45:10
URL: http://jannicaidakatarina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback